Support Your Fellow Blogger!

    BUY MY STUFF AND I'LL DONATE MONEY TO CHARITY!

    Buy my Photography Stuff!

    Do you like me? Help me buy my dream camera, the Nikon D70!!

    Email me!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from Torrie. Make you own badge here.

    Credits

Friday, July 29, 2005

Stuff Portrait Friday

My Bed:

Notice the body pillow. I think that thing is keeping me alive.

Chest of drawers:

The husband bought this for me for Valentine's Day about four years ago. I love it.

My underwear drawer:

Quite a variety.

My pajamas:

I usually wear scrubs that the husband brings home from the hospital and a T-shirt or tank top.
Sexy.

For a list of everyone participating in Stuff Portrait Fridays go to Kristine's site.

posted by Torrie at Friday, July 29, 2005 |

15 Comments:

Commented by Blogger Renee:


Body pillows are the bomb! My hubby always says mine is the "other man"!lol


11:56 AM 
Commented by Blogger Southern Fried Girl:


I am very jealous of your flat tummy. Very very jealous.

However, I love your bed.


11:58 AM 
Commented by Blogger Lori:


Yeah, my SO say's that too about the pillow. Get over it. I am having serious lust for some peoples furniture today. Love your dresser. And the angle at which you took the picture. ;)


11:58 AM 
Commented by Blogger amanda:


what a nicely organized underwear drawer you have there!


12:46 PM 
Commented by Blogger Random and Odd:


Look at your belly! I WANT YOUR BELLY!!

You're so sexy in those scrubs.


1:05 PM 
Commented by Anonymous kalki:


WE HAVE THE SAME DRESSER! I posted a picture of our smaller chest of drawers, but I also have the big one like you.

Also, I love wrought iron beds and your stomach is HOT.


1:11 PM 
Commented by Blogger Bucky Four-Eyes:


Ain't no way I'm postin' a picture of what's in my drawers. Take that any way you want it, it ain't gonna happen. It could only lead to a rash of emails that all start with, "How in the WORLD do you use that...?"


1:26 PM 
Commented by Blogger Bucky Four-Eyes:


OH! And back to the earlier subject of movies, two more I can't ever stop laughin' at, no matter how many times I see 'em:

Young Frankenstein
Blazing Saddles

Puttin' on the RITZ!


3:38 PM 
Commented by Blogger mrtl:


OOOHHH! Where'd you get the Oscar undies?? I want some! (I came soooo close to naming my blog "Grumpalumpa.")


3:56 PM 
Commented by Blogger Lasadh:


I want your stomach. And waist. And hips.

*grump*


5:44 PM 
Commented by Blogger Candace:


Bucky: YES!!! I just hit the top of my desk with my hand and scared the crap out of my kitty....but YES!! "Give the governor your harrumph!" "Mungo like candy!"

And Torrie dear, just don't have a c-section, whatever you do. You'll have to kiss that tummy good-bye if you have one, unless of course you take the surgery route to have it removed.

Damned ten pound kid.


6:34 PM 
Commented by Blogger ZuphChic:


Love the picture of the dresser...cool angle!


7:02 PM 
Commented by Blogger TBG:


I love your oscar the grouch undies.

Found your site through Christine.


11:00 PM 
Commented by Blogger Charlotte in Pa:


I'm all about those Oscar undies. VERY cute! Scrubs have to be the most comfortable things ever. And they CAN be sexy... Doesn't your husband ever want to "play doctor" with you when you're wearing them?


9:58 AM 
Commented by Blogger Annejelynn:


Body pillows are divine - although I prefer mah honey-man, but we always get too hot (cuz we're a couple of hotties, ya know)... nice chest (speakin of the drawers), nice undies, nice tummy-tum-tum, scrubs rock - easy to remove~


12:52 PM 

Seriously, leave me a message! Post a Comment.

TAKE ME BACK TO THE MAIN PAGE...

coding by Mela, designed by Kristine!
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com